Aura Consulting

Nybyggar

Legg igjen en kommentar

Laurdagsvask

Ei ny grend veks fram i Julsundet i Aukra.

Mevoldfeltet.

Og eg er med.

Det hadde eg aldri trudd.

Min blogg nr 35 vil handle om akkurat det.

Kvifor ikkje? Eg skulle ikkje inn i eit bustadfelt. Det var eg for gamal til.

Ungar, leikeplass og bråk.

Nei, eg ville ha ein idyll. Roleg, tilbaketrukke. Fjernt frå larm.

Så vi kjøpte oss tomt på ein slik idyll.

Og slik trudde eg det skulle verte.

Heilt til livet formeleg sprakk – og idyllen brast. På alle vis.

I smertestillande ørske i fjor sommar(etter hofteoperasjon), selde eg tomta.

Og i ettertid har eg tenkt; gudskjelov for hofta!

Ved full fornuft hadde eg nok ikkje gjort det. Ikkje enno.

I august ifjor sende son min ein link til ein firemannsbustad, nøkkelferdig, som var under oppføring på Mevoldfeltet. Eg synest han hadde ein fin draum – men uoppnåeleg.

Men minnet vart som når du har funne ein fin kjole. Og går vidare til fleire butikkar. Nytteslaust. For du gløymer ikkje den første.

Eg hadde med ei god venninne på å ta avgjerd. Ho har sagt heile prosessen»no kan du vere den kritiske, og eg den forhåpningsfulle og optimistiske». Ei rollefordeling som funka!♥

Rigmor.jpg

Så i august var eg blitt huseigar!

For første gong i mitt liv!

No har eg lagt bak meg to tøffe månader med utflytting av leilighet og kontor Ulstein. Og hus Julsundet. Flytting er krevjande ikkje berre fysisk, men psykisk. Så mange minner, bilder og erindringar.

Og inn i nyheimen. Og eg trur på dei som seier at ein må bu seg til.

Eg set pris på Tromsø tilbakemeldinga for litt sidan; «finn deg ein god stol, ha tilgong til stearinlys, og nyt stunda».

Eg må i denne bloggen atter ein gong få takke alle som frå ifjor sommar har hjulpe meg fram denne kronglete vegen – på ulikt vis!

Alle er invitert på Innflyttingsfest 1.april!

På torsdag gav eg «frå meg» huset eg har budd i dei siste 15 åra.

Eg fekk tatt skikkeleg farvel med mine næraste naboar. Eg får fritt leide til plassen min ved sjøen der, så lenge eg vil. Eg får tenne lys på grava til Helle pusen vår om vinteren.

DA vart eg 20 kg lettare. Da endeleg forstod eg. Da endeleg byrja gleda å kome.

Så dette er første helga i nyheimen. Med berre ein heim….

NYBYGGAREN.

Eg har erfart at nøkkelferdig ikkje er nøkkelferdig.

Vanvittig med tilval, detaljar og alt kostar.

Men eg har hatt flott selgar og meklar. Og har erfart kor viktig det er.

No har eg tid til å sjå ut vindauget. Sjå kor alle styrer med sitt for å kome i mål.

Dei gråkledde arbeidarane bevegar seg rundt på feltet som nokre maurar. Her er all verdas handverkarar. Her er dyktige karar som høgg ned skog. Her er folk på synfaring. Og her har blitt eit ettertrakta område allereie; for å gå seg ein tur.

Sikkert mange nyfikne og.

I påvente av persienner – er det like lett å gløtte inn her – som på eit vidope fiskever.

sofa.jpg

Vi 3 som er dei første som har flytta inn, hamrar og skrur – og prøver å finne fotfeste, kvar på vårt vis – i alt det nye.

Dette stod på trykk i Romsdal Budstikke i sept-15:

Panoramautsikt i Julsundet

Endelig er arbeidet i gang på Mevoldfeltet i Julsundet. Bedre utsiktstomt kan du knapt få.

For meg som har hatt utsikt – var det sjølvsagt heilt avgjerandeå få det igjen.

Og etter eg har kome hit, har eg blitt enno meir overbevist om at min kamp i ei anna rolle, den politiske, om at omsorgsbasen i Julsundet skulle til Mevoldfeltet, er heilt korrekt.

Her går det an å flytte frå heimen sin – og finne ein ny base….

 

Her er bygt vern opp til hovedvegen, og fin sykkelundergong.

Eg stålsett meg for byggestart neste 4 mannsbustad ved siden av meg – medio april.

Så visst er her støy. Men det håper eg vil endre seg.

Eg har blitt nestleiar i Mevold Velforening, og leiar i Boligsameiet.

På den måten kan eg vere med å påvirke eige bustadmiljø.

Med leikeplass, stiar og ein liten fiskerestaurant ned mot sjøen♥

Det er eigenleg stort å få vere med på dette.

Litt sånn Amerikareise over det.

Bygge opp ei heilt ny grend i Aukra.

Og kunne sei når eg vert 80, at «bestemor var den første som flytta inn»!

 

 

Legg igjen en kommentar

